Tilaus- ja sopimusehdot

Verkkokauppa on tarkoitettu täysi-ikäisille (huoltajan suostumuksella myös alaikäisille), Euroopassa asuville henkilöille.

Maksutavat

Checkout (yleisimmät verkkopankit, luotokortit sekä osamaksu).

●Pankkimaksu: Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti. Checkout Finland tarjoaa myös mahdollisuuden maksaa tilisiirtolomakkeella.

●Luottokorttimaksut: Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard – ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode – ja American Express SafeKey -todentamispalvelut.

Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

●Lasku- ja osamaksu : Lasku- ja osamaksupalveluita Checkoutin kautta tarjoavat OP, Collector, Jousto ja Mash (ent. Euroloan). Collector tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Collectorin yrityslaskun ehdot ovat tarjolla myös heidän sivuillaan: collector.se/upload/Partners/Agreements/CHECK/Credit_terms_All_comp_FI.pdf

OP:n lasku- ja osamaksutavan kuluttajaehdot näet tästä.

Lue lisää lasku- ja osamaksutavoista:

collector.fi
jousto.com
mash.com/fi

Klarnan maksutavat
Yhdessä Klarna Bank AB:n (julk.) kanssa (päätoimipaikan osoite Sveavägen 46, 111 34 Tukholma, Ruotsi) tarjoamme seuraavia maksutapoja, joissa maksu tehdään suoraan Klarnalle:
●Lasku: maksuaika on 14 vuorokautta tuotteiden toimituksesta. Klarna-laskun ehdot ovat saatavilla täällä.
●Joustava erämaksu: voit maksaa ostoksesi joustavasti kuukausierissä, joiden suuruus on vähintään 1/24 velan määrästä (kuitenkin aina vähintään 5,00 EUR mukaan lukien korko jäljellä olevalle velalle).
●Kiinteä erämaksu: voit valita kassalla eri kuukausierävaihtoehdoista. Erät pienenevät kuukausittain sitä mukaa, kun maksamatta oleva luottosumma pienenee.
●Kampanjalasku: jos oston yhteydessä on tarjottu mahdollisuutta pidennettyyn 1–3 kuukauden maksuaikaan aloitusmaksua vastaan (esim. “Osta nyt, maksa helmikuussa”), voit maksaa ostokset kampanjalaskun ehtojen mukaisesti.
●Joustavan erämaksun, kiinteän erämaksun ja kampanjalaskun ehdot löydät täältä ja vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot täältä.
Klarna-lasku, erämaksu ja suoraveloitus ovat saatavilla vain asiakkaille, joiden luottokelpoisuus on voitu vahvistaa. Siksi luovutamme tietosi Klarnalle luottotarkistusta varten tilauksen tekemisen ja oston käsittelyn yhteydessä. Voimme tarjota sinulle vain niitä maksutapoja, jotka ovat sinulle luottotarkistuksen perusteella saatavilla.
Löydät lisätietoa Klarnasta täältä ja Klarnan käyttöehdot täältä. Klarna käsittelee henkilötietojasi soveltuvan lainsäädännön ja Klarnan tietosuojaselosteen mukaisesti.

 

Toimitus

  • Toimituskulut vaihtelevat tuotteen painon mukaan. Tarkat toimituskulut näkyvät kassalla.
  • Tilauksen normaali käsittelyaika on 1-2 vrk tilauksen vastaanottamisesta.
  • Mikäli tuote on vahingoittunut kuljetuksen aikana, on siitä ilmoitettava välittömästi PhoneX:n -asiakaspalveluun, kuitenkin 5 pv kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta.
  •  

    Toimitusaika

  • Tilausten tavanomainen toimitusaika on 1-4 arkipäivää.
  • Jos jokin tuote on tilapäisesti loppu varastostamme, ilmoitamme siitä tilaajalle erikseen sähköpostilla tai tekstiviestinä.
  • Huom! Mikäli tilauksessasi on tuote joka on loppunut varastosta, viivästyy koko tilauksen toimitus eikä viivästymisestä ilmoiteta erikseen.
  •  

    Hinnat

  • Hinnat sisältävät 24% arvonlisäveron, pois lukien kunnostetut puhelimet, joihin sovelletaan marginaaliverotusta. Tuotteissa joissa sovelletaan marginaaliverotusta, ei ole vähennettävää vero-osuutta.
  •  

    Hinnan muutokset

  • Pidätämme oikeuden hinnan muutokseen kaupan jälkeen, mikäli hinnoittelussa on tapahtunut selkeä virhe ja hintaa voidaan pitää poikkeuksellisen matalana (Oikeustoimilaki 32§).
  •  

    Kuntoluokitukset

  • Erittäin hyvä: Puhelimessa on todella vähän kulumaa tai käytön jälkiä. Puhelin on testattu ja toiminnallisesti uudenveroinen.
  • Hyvä: Puhelimessa saattaa olla peniä näkyviä käytön jälkiä. Puhelin on testattu ja toiminnalisesti uudenveroinen.
  • Kohtalainen: Puhelimessa on näkyviä käytön jälkiä. Puhelin on testattu ja toiminnalisesti uudenveroinen.
  • Heikko: Puhelimessa on useita näkyviä käytön jälkiä. Puhelin on testattu ja toiminnalisesti uudenveroinen.
  •  

    Vaihto- ja palautusoikeus

  • Kuluttajasuojalain mukaisesti kuluttajalla on etämyynnissä 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Vaihdettavan tai palautettavan tuotteen täytyy olla avaamaton, käyttämätön ja myyntikuntoinen. Myös myyntipakkauksen ja käyttöohjeiden tulee olla myyntikuntoisia.
  • Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme aina ennen tuotteen palauttamista.
  • Tekniset tiedot tarjoaa kolmas osapuoli. Emme vastaa virheellisistä tuotetiedoista.
  •  

    Takuuehdot

  • Kaikilla tuotteillamme on vähintään 12kk takuu, takuu ei korvaa akkujen normaalia kulumista. Tarkan takuuajan löydät tuotekuvauksesta.
  • Takuu alkaa aina ostopäivästä. Vaihdamme viallisen tuotteen pääsääntöisesti samanlaiseen tai vastaavaan tuotteeseen.
  • Tuotteen takuuaika katsotaan aina ostopäivästä. Korvaavan tuotteen takuuaika katsotaan alkaneeksi alkuperäisen tuotteen ostopäivämäärästä.
  • Takuu ei korvaa kulumisesta, ohjelmisto-, asennus- tai käyttövirheestä aiheutuneita vikoja.
  • Takuutuotteen tulee aina olla alkuperäisessä kunnossa (pois lukien normaalina pidettävä kuluminen). Puhelimien takuuhuolto katsotaan aina tapauskohtaisesti, rikkinäinen näyttö saattaa evätä takuun.
  • Täytäthän sivuiltamme löytyvän RMA lomakkeen aina ennen takuupalautusta. Saat paluuviestillä ohjeet palautusta varten. Tarkastamme tuotteen aina kerrotun vian perusteella. Palautettavan tuotteen mukaan tulee liittää yhteystiedot. Pakkaa palautettava tuote hyvin!
  • Aiheettomista takuupalautuksista perimme 25€ tarkistusmaksun. Perimme myös postin tai matkahuollon kuljetuskustannukset.
  • PhoneX ei ota mitään vastuuta varaosien virheellisestä käytöstä / asennuksesta aiheutuneista vahingoista tai tapaturmista.